Followers

Sunday 8 May 2011

suka makan...

 Tomyam Udang
Entry sebelum ini aku ada sebut nk cerita pasal kelajuan kn...so entry kali ni aku nk cerita la apa yg berlaku...Malam td 6 Mei kmi2 nk p mkn malam...tp x tau dh nk p kedai mna...dh tak dak idea...rasanya dh merata2 kmi dok merayau mencari port baru...tp masih tak jumpa yg kena ngan citarasa...buntu fikiran...last2 Puan Hazu telah mncadangkn kmi p tomyam udang kat jelutong..so...kmi ikut je la...


Kmi p 2 biji keta...keta aku n keta Puan Zila...besa la kalu aku yg bawa keta kn...bkn nk igt org blkg...hehe...buruk betoi perangai...tp disebabkn teguran dr Puan Hazu..."sally igt org blkg sama"...aku pun insaf sebentar...hehe...itu yg jadi tahap kelajuan seperti itu...haha...itu yg 70km/j je...kalu tak..jgn harap la aku nk bw selembab itu.

ini bukan tahap kelajuan aku

Tp mlm tu aku tak sempat nk ambik gamba mknan kmi...lapaq punya pasai...hehehe...tp mknan kat sni kira ok la...bila2 blh p lagi..

suka jalan...suka makan




3 comments: