Followers

Saturday 7 May 2011

jalan2 lagi..

Hot....Hot

Aku nk buat entry  pasai aktiviti yg bru je "group it's complicated n in relationship" (tp x semua ahli turut serta) buat bru2 ni....jalan2 lg...besa la dh nma pun blog ..."suka jalan...suka makan"...hehe.. 1 Mei ritu kmi2 p jalan2 lg... kemana destinasi kali ini...jeng3..

air panas ulu legong

Seb baik cuti...kalu tak...ntah bila la aku dpt jejak kaki ke sini....asik keja je ari2..Kmi gerak kul 9pm dr Penang menuju ke kpg pelet...itu pusat pertemuan yg di persetujui oleh ahli group...smpi sna around 9.30pm..lps jumpa...sembang2 dlu...10pm kmi mula gerak menuju ke destinasi..tp kena tgu lg sorang ahli group kat petronas highway kulim Hi tech iaitu cik azura   yg telah standby kat kulim dri ptg lg...maklum la dia bru blk dri Kulim International Jamboree 2011..agak lma kmi tgu beliau di petronas tersebut...padahal rumah member yg dia menumpang itu dekat ceh (org kedah kata)...smpi2 je cik azura kat situ kmi terus gerak...



 Adakah ini tahap kelajuan aku...??? adalah mustahil....bila nk smpi kalu mcmni...hehe...tidak sma skali...kerna bukan aku yg drive mlm itu...hehe..mlm tu cik nazuha yg drive...aku jd co-pilot je...padahal jalan pun xtau...buat2 pandai je...signboard kn byk...(tp ini adalah tahap kelajuan aku pada mlm 6 mei msa nk p mkn mlm)...akn aku cerita dlm next entry...sabar yer...Kmi smpi legong ketika jam hampir menunjukkan 12am...org ramai giler mlm tu...nk cari parking pun susah...besa la cuti2 malaysia..so layan la je la aktiviti kmi malam tu...




muka ngantuk semua

nk balik dh...

So...kemana destinasi seterusnya...

suka jalan...suka makan



4 comments:

  1. amboii..kwn2 yg status 'married' haram tak di ajak...(tudia ayat kasaq gila)

    ReplyDelete
  2. ada tu yg dh "married"...bkn xmau ajak...plan pun last minit je...

    ReplyDelete
  3. berkasih biar seribu...berkawan biar berjuta...hehe...xdak yg lama...xdak la yg baru...hehe

    ReplyDelete