Followers

Thursday 2 June 2011

Mc Donalds


i'm lovin' it



Malam ni 2 orang je tggl...Cik Sally & Cik Azura..Kami dua2 tringin mkn Mc Donald...so apa lg...terjah je la..Msa on the way nk p tu mcm2 dok fikir lam kepala..menu2 yg ada...semua tringin nk mkn...kmi p Mc D kat sunshine je...malas nk p yg kat Green Lane tu..jauh skit..slalu kat situ ramai org..so yg senang & dekat...kat sunshine je la..hehe...masa kami sampai org tak la ramai sgt...tp lepas kmi dh order & bru nk start makan...org makin ramai la plak...seb baik sampai awai...agaknya kmi ni pembawa rezeki kot...hehehe...Mc D kena bg komisen ni..ni menu2 yg kmi pilih...


Cik Azura 


Cik Sally

Walaupun pg2 buta..aku tetap pilih aiskrim..ada sebab kenapa aku nk makan aiskrim tu..ini adalah saranan dri Doctor gigi aku..dia kata kena minum ais byk2...nk bg darah cepat beku..ini adalah kerana semalam aku bru je cabut gigi...sakit giler..bleeding je sampai malam...huhu...sampai kena cancel OT..huhu...rugi2..tp ari ni dh ok...hehe...so blh la mai OT double...( mata duitan )..w/pun ada rasa sengal2 lg..hehe..mlm ni last minum ais...malam sok tak mau dah...nak kena minum air panas blk..utk kesihatan gak...maklum la aku ni tak mcm kwn2 yg lain..depa semua sihat2 belaka...aku ni..mcm2 penyakit ada..huhu..ok la..nanti aku update lain menu lak..



suka jalan...suka makan


No comments:

Post a Comment